Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Προτάσεις προς βελτίωση
Οι ραγδαίες εξελίξεις σε όλους τους τομείς, επηρεάζουν καθοριστικά το χώρο της εκπαίδευσης, τις μεθόδους διδασκαλίας που χρειάζονται συνεχώς αναπροσαρμογές, τις σχέσεις διδάσκοντος και διδασκόμενου επιβάλλοντας αλλαγές στους ρόλους και στην επαγγελματική ανάπτυξη/ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών.
Τα κύρια χαρακτηριστικά για τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου είναι:
η δημιουργία ενδοσχολικών εκπαιδευτικών κοινοτήτων πρακτικής και η προώθηση διαδικασιών αναστοχασμού ως προς τον γενικότερο ρόλο του εκπαιδευτικού και του κοινωνικο-πολιτισμικού νοήματος των εκπαιδευτικών διαδικασιών
-Η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών που συνδέεται με την ευχαρίστηση από την εργασία, την αυτονομία και την ικανότητα να παίρνει αποφάσεις στο χώρο του σχολείου, τη συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων που επηρεάζουν τη σχολική ζωή και την εργασία του,
-Η διαμόρφωση ενός συνεργατικού, συμμετοχικού, συλλογικού πλαισίου εργασίας, όλων των παραγόντων της σχολικής μονάδας,
-Το σχεδιασμό, επεξεργασία και αξιοποίηση διδακτικού υλικού (σχέδια μαθημάτων, φύλλα εργασίας, λογισμικό κλπ.) για τις διδακτικές ανάγκες σε διάφορα μαθήματα.
-Την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων εκπαιδευτικών και μαθητών, τη μεγαλύτερη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, την υλοποίηση σχολικών προγραμμάτων ψηφιακού μετασχηματισμού, την ανάπτυξη τράπεζας ψηφιακού υλικού για την υποστήριξη και τον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών.