Μετά από διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών του σχολείου από τη διευθύντρια το θέμα της επιμόρφωσης προσδιορίστηκε και άρχισε η υλοποίησή της. Το πρώτο πεντάωρο αφιερώθηκε στις βασικές αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας δράσης, στα μεθοδολογικά εργαλεία και σε παραδείγματα υλοποίησης στο σχολικό περιβάλλον. Στο διάλογο που ακολούθησε συζητήσαμε ποια προβλήματα της σχολικής μονάδας θα μπορούσαν να αποτελέσουν αντικείμενο μιας έρευνας δράσης, πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε το ασφυκτικό πλαίσιο του Λυκείου μέσω μιας έρευνας δράσης και πού μπορούμε να αναζητήσουμε στήριξη. Θα συνεχίσουμε την επιμόρφωση με συγκεκριμένες πτυχές της έρευνας δράσης που τράβηξαν το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών. Την επιμόρφωση ανέλαβε η Ελευθερία Παπαμανώλη, φιλόλογος του σχολείου και Δρ Επιστημών της αγωγής.
